نشست سراسری فرهنگیان جبهه متحد اصولگرا در تهران برگزار شد
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'غلامعلی حدادعادل' رییس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این نشست كه به منظور بررسی اهداف انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان برگزار شد، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، تحول بزرگی كه اعتماد به نفس و خودباوری بود، در ایران ایجاد شد و مردم پی بردند كه می توانند در سرنوشت كشورشان تاثیرگذار باشند و حكومتی كه خود می خواهند، در دست گیرند.

وی افزود: این اعتماد به نفس از هر سرمایه ای بالاتر است چرا كه ملتی كه خودباوری نداشته باشد، حتی اگر بهترین منابع را داشته باشد هیچ كاری نمی تواند، انجام دهد و محكوم به فنا است.

حداد عادل ادامه داد این نعمت بزرگ به دست حضرت امام خمینی (ره) برای ما به ارمغان آمد و این باور بود كه خودمان انقلاب كردیم و شعار نه شرقی و نه غربی را عینیت بخشیدیم و روی پای خود ایستادیم.

رییس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: امام خمینی (ره) در یك اتاق كوچك با كمترین ابزار و امكانات و فقط با توكل بر خداوند و حمایت مردم انقلاب را به پیروزی رساند.

حداد عادل ادامه داد: حضرت امام اسلام را به تمام معنا تشریح كرد و نه تنها در حیطه احكام اسلامی بلكه در تمام زمینه ها آن را عینیت بخشید.

وی اضافه كرد: ارزش ولایت اعتباری هم سنگ كلمه توحید است و انقلاب ما برگرفته از ولایت است و شرط تحقق توحید نیز ولایت است.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اكنون بعد از 33 سال مردم پای نظام ایستاده اند و تا زمانی كه این رابطه الهی بین مردم و رهبری باشد، مردم همچنان خواهند ایستاد.

رییس كمیسیون فرهنگی مجلس اسلامی گفت: باید با همین انگیزه ای كه راه 33 ساله را طی كرده ایم، انتخابات آینده مجلس را جدی بگیریم و سطح مشاركت را افزایش دهیم و به افرادی رای دهیم كه اطمینان داریم در همین مسیر هستند.

حدادعادل با بیان اینكه باید مجلسی تشكیل دهیم كه پشتیبان ولایت فقیه باشد تا كشور آسیب نبیند، به مردم و فرهنگیان توصیه كرد با حضور در انتخابات 12 اسفند به افرادی رای دهند كه آزاده باشند.

سیام**1663**9105**1572





:: برچسب‌ها: حیوانات , برلین ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: